آخـــــرین مقالات و اخـــبار حقوقی

مهر 1, 1403

مشاوره رایگان با وکیل خانواده خانم در تهران

وکیل خانواده خانم به وکیل حقوقی با تخصص بالا اطلاق می شود که توانایی و مهارت های لازم را برای کار وکالت در امور طلاق، مهریه و ازدواج را داشته باشد. عنوان وکیل پایه یک خانواده، نشان دهنده تخصص گسترده وکیل شما در زمینه حقوق و قوانین است که به وکیل اجازه می دهد به عنوان نماینده موکل(شما) در دادگاه عمل کند و در امور مختلف حقوقی شرکت کند.

خانم الهام قاسمی وکیل خانواده در تهران هستند، ایشان فارغ التحصیل دانشگاه سراسری مازندران بوده و بیش از ۱۸ سال است که بصورت تخصصی در حوزه وکالت خانواده و امور ملکی فعالیت میکنند. تخصص اصلی خانم قاسمی، پرونده های طلاق، مهریه، حضانت، امور ازدواج، امور ملکی و قراردادها می باشد.

 

آدرس ما: زعفرانیه خ میرشریفی پلاک ۹ 

شماره تماس: 09222440151  02126216389

 

مشاوره رایگان با وکیل خانواده در تهران

برای ثبت درخواست مشاوره های خود در زمینه خانواده از جمله طلاق، حضانت، مهریه، ازدواج و سایر موارد مرتبط با این زمینه می توانید با خانم الهام قاسمی وکیل خانواده به صورت رایگان در ارتباط باشید.

رزومه وکیل الهام قاسمی

تیم حقوقی الهام قاسمی با سابقه ۱۸ ساله و با همکاری وکلای با سابقه و متخصص و قضات بازنشسته در تخصص‌های ملکی، ثبتی، اراضی، دعاوی بانک، ارزی، انواع قراردادها، خانواده و جرایم پزشکی و دارویی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز داخل و خارج از کشور است. ضمناً از آنجایی که شما در دفتر وکالت و زیر نظر وکلای مجرب دادگستری قراردادهای خود را منعقد می‌کنید، مسلماً از خطرات انعقاد قراردادهای غیر قابل استناد در دادگاهای ایران که اکثر موسسات به آن مبتلا هستند در امان هستید. لذا برای دریافت خدمات حقوقی امن و حرفه‌ای می‌توانید به ما مراجعه فرمائید.


افتخار من در تمام اين سالها ارائه خدمات صادقانه و حرفه ای به موکل هایم بوده است. تخصص اصلی من پرونده های حقوقی، ملکی، قرارداد، خانواده و جرایم پزشکی است.

زیباترین وکیل زن ایرانی
عکس وکیل خانم در تهران
وکیل خانواده خانم در تهران
الهام قاسمی وکیل زن در تهران
عکس وکیل پایه یک دادگستری خانم

 

وکیل خانواده خانم باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

وکیل حانواده خانم باید دارای مدرک معتبر حقوقی بوده و به عنوان وکیل ثبت نام کرده باشد. او دارای مسئولیت های حقوقی بسیاری است که از جمله آنها می توان به وکالت موکل در دادگاه، تنظیم اسناد حقوقی، تحقیق در پرونده های حقوقی و ارائه مشاوره حقوقی به مراجعین اشاره کرد.

وظیفه ی وکیل خانواده چیست؟

وکیل خانواده نقش مهمی در برقراری عدالت و اجرای قوانین دارد و باید از تخصص و دانش حقوقی خود برای کمک به موکلان خود در مسائل مختلف حقوقی برای دستیابی به حقوق و منافع خود استفاده کند. این وکلا به عنوان یک منبع معتبر برای حل و فصل مسائل حقوقی خانواده در جامعه شناخته شده و در خدمت افراد و جامعه هستند.

مزایای اعتماد به وکیل خانواده چیست؟

در ادامه به ۶ مزیت اعتماد به وکیل می پردازیم و به شما توضیح می دهیم چرا باید از یک وکیل خانواده کمک بگیرید.

۱-تخصص حقوقی

وکلای خانواده دانش و تخصص حقوقی گسترده ای دارند و می توانند به شما در تفسیر و درک بهتر قوانین کمک کنند. این تخصص به شما کمک می کند تا در صورت مواجهه با پرونده های حقوقی پیچیده بهترین تصمیم را بگیرید.

۲-وکالت حرفه ای

وکیل خانواده به عنوان نماینده شما در دادگاه عمل می کند و می تواند به شما در تعامل با طرف های دیگر و در سیستم قضایی کمک کند. این نمایندگی حرفه ای می تواند شما را از اشتباهات نامرتبط و یا ضرر و زیان جلوگیری کند.

۳-مشاوره حقوقی

وکیل خانواده خانم می تواند به شما مشاوره حقوقی بدهند و اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری   بهتر در اختیار شما قرار دهند. آنها می توانند شما را از حقوق و تعهداتتان آگاه کنند.

۴-دفاع در دادگاه

وکیل خانواده با تجربه گسترده در زمینه ی پرونده های خانواده میتونه از شما به عنوان خواهان یا خوانده دفاع مناسبی را ارائه دهد.

۵-حل و فصل دوستانه

وکلا می توانند در مورد توافقات و حل و فصل بین طرفین برای کمک به حل مسالمت آمیز مسائل حقوقی بدون کلاهبرداری یکی از طرفین، به شما مشاوره بدهند.

۶-حریم خصوصی

وکیل خانواده خانم به حریم خصوصی شما اهمیت می دهند و اطلاعات شخصی شما را محرمانه نگه می دارد.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

مقالات مشابه

جستجو